مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-20حوادث

پورشه 80 میلیاردی قاچاق در بوشهر توقیف شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف و توقیف یکدستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال از سوی مامورین یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

  - ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف و توقیف یکدستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال از سوی مامورین یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

  سردار حیدر سوسنی سه شنبه 30 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مأموران یگان امداد شهرستان بوشهر هنگام گشت زنی در نوار ساحلی این شهر یک دستگاه خودرو سواری پورشه را که با حرکات مخاطره آمیز و سرعت بالا منجر به ایجاد خسارت به خودروهای شهروندان و برهم زدن نظم عمومی گردیده بود را شناسایی و پس از اقدامات اطلاعاتی نهایتا موفق به توقیف آن در یکی از شهرهای همجوار شدند.

وی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بررسی کارشناسی از جعلی بودن پلاک خودرو اطمینان یافته که با بررسی دقیق تر مشخص گردیده خودرو قاچاق و به صورت غیر قانونی از مبادی غیررسمی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به انتقال خودرو به سازمان اموال تملیکی و دستگیری راننده و سرنشین خودرو، پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی خاطر نشان کرد: ارزش خودرو توسط کارشناسان 80 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورشه 80 میلیاردی قاچاق در بوشهر توقیف شد

پورشه 80 میلیاردی قاچاق در بوشهر توقیف شد